Κύριες Ευθύνες:
-Εβδομαδιαία τιμολόγηση και ανάλυση δεδομένων πωλήσεων ανά κανάλι, ανά πελάτη για τη βελτιωποίηση πωλήσεων και επιστροφών.
-Έρευνα, ανάλυση της αγοράς για τον εντοπισμό δυνητικών πελατών και cold calling.
-Συμπληρώνει, αρχειοθετεί και επεξεργάζεται ηλεκτρονικά όλα τα απαραίτητα αρχεία (πιστωτικά, τιμολόγια) άλλα σημαντικά έγγραφα.
-Καθημερινή επικοινωνία και υποστήριξη με το υπάρχον πελατολόγιο.
-Μηνιαία συλλογή και ανάλυση δεδομένων πωλήσεων και αναφορά σε ανώτερους συνεργάτες.
-Συντονισμός δράσεων marketing και προωθητικών ενεργειών με τα key accounts.
-Συμμετοχή σε σημαντικές εκθέσεις στο χώρο του τροφίμου στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό
Απαιτούμενα Προσόντα:
-Νέος απόφοιτος με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Λογιστική, Μarketing ή σχετικό τομέα.
-Άπιαστα Αγγλικά και Δεξιότητες στο Excel.
-Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στα Ελληνικά και Αγγλικά για την εξυπηρέτηση υπαρχόντων και δυνητικών πελατών της επιχείρησης (γραπτά και προφορικά).
-Επιχειρηματικό και Διπλωματικό τρόπο σκέψης και έκφρασης.
-Περιέργεια να αναζητά λύσεις, οργανωτικότητα και ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες.
-Ικανότητα εργασίας σε ένα γρήγορο και απαιτητικό περιβάλλον, με ευελιξία στις συνεχές αλλαγές που γίνονται για την βελτιοποίηση των λειτουργιών και εσωτερικών διαδικασιών της επιχείρησης.
-Επιμονή για την επίτευξη των στόχων και ολοκλήρωση του εκάστοτε νέου project.
Προσφέρονται:
-Πολύ ευχάριστο, δημιουργικό και επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας.
-Προοπτικές για γρήγορη ανέλιξη σε εταιρία στο χώρο των τροφίμων, με καθημερινή απευθείας επικοινωνία με το management της επιχείρησης.
-Καλές απολαβές και παροχές.