• Παρουσίαση συστημάτων Υπερήχων σε δυνητικούς πελάτες στις εγκαταστάσεις τους, κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων και σεμιναρίων, επισημαίνοντας τα πλεονεκτήματα και την ενσωμάτωσή τους στις καθημερινές εργασίες
• Παροχή τεχνικής υποστήριξης των ιατρικών μηχανημάτων της εταιρείας βάσει προδιαγραφών του οίκου του εξωτερικού
• Ανάπτυξη και παράδοση παρουσιάσεων και εκπαιδευτικών σεμιναρίων με κλινική αξία στους τελικούς χρήστες και στους συνεργάτες της εταιρίας, εξασφαλίζοντας ότι είναι πλήρως καταρτισμένοι στις δυνατότητες και τα οφέλη του
• Πραγματοποίηση εκπαιδεύσεων κατά την εγκατάσταση μετά την πώληση για μεγιστοποίηση της γνώσης των πελατών και της κατανόησης των συστημάτων Υπερήχων της Philips, ενισχύοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών
• Στενή Συνεργασία με των Διευθυντή Πωλήσεων και τους συνεργάτες για τη δημιουργία ευκαιριών, την κατανόηση των αναγκών των πελατών και την ενίσχυση της πώλησης και της ικανοποίησης των πελατών
• Δημιουργία και εκτέλεση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους πελάτες, στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση της γνώσης των χρηστών σχετικά με τις κλινικές εφαρμογές.
• Εκπαίδευση της ομάδα πωλήσεων και τους έμμεσους συνεργάτες για να αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους σχετικά με τα προϊόντα υπερήχων, τα εργαλεία προσφορών και διαχείρισης εξοπλισμού και τον ανταγωνισμό.
• Δημιουργία και διατήρηση ισχυρών σχέσεων με Κύριους Ηγέτες Γνώμης (KOLs) και πελάτες, διασφαλίζοντας συνεχιζόμενη ανατροφοδότηση και αλληλεπίδραση
• Συνεργασία με τη διαχείριση προϊόντων για παροχή ανατροφοδότησης από τους πελάτες, χρησιμοποιώντας τη διαδικασία ανατροφοδότησης πελατών για να επηρεάσετε την ανάπτυξη και τις βελτιώσεις των προϊόντων
• Εξυπηρέτηση πελατών
- Αρχική
- Σχετικά με εμάς
- Υπηρεσίες
-
-
Πληροφόρηση για σπουδές
- Υποτροφίες
- Μεταπτυχιακά Προγράμματα
-
Σύνδεση με αγορά εργασίας
- Αγγελίες Εργασίας
- Επιχειρήσεις
- Επιχειρήσεις HR
-
Επιχειρηματικότητα
- Εκδηλώσεις
-
Συμβουλευτική
- Ακαδημαϊκοί Σύμβουλοι
- Μέντορες
-
-
- Ημερολόγιο
- Νέα
- Εγχειρίδια Χρήσης ΟΠΣ