Γραφείο Διασύνδεσης

Υπάλληλος Γραφείου – Αποθήκης

Η Serinth είναι μια δυναμική και καινοτόμος εταιρεία που ιδρύθηκε το 2002, η οποία εξειδικεύεται στην παροχή ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού και έχει καθιερωθεί για την αξιοπιστία της στον κλάδο της υγείας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Αντιπροσωπεύει πολλά κορυφαία brands από όλο τον κόσμο στους τομείς της ιατρικής, της διατροφής, της ευεξίας, της αθλητικής επιστήμης, της αποκατάστασης και της φυσιοθεραπείας με περισσότερες από 50 συνεργασίες παγκοσμίως.

Με έδρα την Αθήνα καλύπτει τις αγορές της Ελλάδος και της Κύπρου, τις οποίες και υποστηρίζει μέσω ενός οργανωμένου τμήματος πωλήσεων, αποτελούμενο από υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης επαγγελματίες, το οποίο αναλαμβάνει να προτείνει λύσεις και να παρέχει υπηρεσίες προσαρμοζόμενες στις ανάγκες του κάθε πελάτη χωριστά με γνώμονα πάντα την βέλτιστη δυνατή αναλογία κόστους/απόδοσης.

Διαθέτοντας ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο εταιρικών πελατών, το οποίο περιλαμβάνει νοσοκομεία, πανεπιστήμια, οργανισμούς, αθλητικές ομάδες, και χιλιάδες επιστήμονες υγείας, η εταιρία παρουσιάζει συνεχή ανοδική πορεία.

Η Serinth είναι πλέον μία από τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο της. Αυτό δεν είναι τυχαίο. Οφείλεται στους ανθρώπους της.

Στα πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, με έμφαση στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών υποστήριξης, επιθυμεί να προσλάβει:

Υπάλληλος Γραφείου – Αποθήκης

Υπάλληλο Γραφείου – Αποθήκης

Επωνυμία Εταιρίας
SERINTH EΠΕ
Αποστολή βιογραφικών στο email
hr@serinth.gr
Αριθμός θέσεων
1
Συνοπτική περιγραφή καθηκόντων θέσης:
Αρμοδιότητες: • Διαχείριση και οργάνωση αποθεμάτων στην αποθήκη. • Παραλαβή, αποθήκευση και προετοιμασία προϊόντων για αποστολή. • Καταγραφή και ενημέρωση των αποθεμάτων στο σύστημα. • Υποστήριξη στη διαδικασία παραγγελιών και αποστολών. • Εκτέλεση διοικητικών καθηκόντων, αρχειοθέτηση και διαχείριση εγγράφων. • Επικοινωνία με προμηθευτές και πελάτες για την εξυπηρέτηση αιτημάτων. • Εξωτερικές εργασίες Προσόντα: • Γνώσεις σχετικά με τη διαχείριση αποθήκης και logistics. • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί πλεονέκτημα. • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ θα συνεκτιμηθεί, όχι απαραίτητο • Καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων γραφείου (Word, Excel). • Ικανότητα οργάνωσης και προγραμματισμού. • Επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικότητα. • Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας, γραπτή και προφορική • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις • Δίπλωμα οδήγησης Η εταιρία προσφέρει: • Ανταγωνιστικό μισθό. • Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας. • Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και εκπαίδευσης. Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι παρακαλούνται να αποστείλουν βιογραφικά (με κωδικό ΥΑ1/25) στο hr@serinth.gr
Τόπος εργασίας
Εργασιακή σχέση
Αορίστου χρόνου
Προσφερόμενες αποδοχές
Δεν απαντώ
Ωράριο εργασίας
9:00 π.μ. - 17:00 μ.μ.
Επαγγελματική εμπειρία υποψηφίου
Αδιάφορο
Σχολή
Σχολή Επιστημών Υγείας Και Πρόνοιας
Απαιτούμενο φύλο
Άνδρας
Απαραίτητη ξένη γλώσσα
Δίπλωμα οδήγησης